Založ si blog

Piaty rozmer.

V nie dávnej dobe ma, poviem to otvorene pán Harabin vo svojom blogu vytočil, keď mi nanucoval kresťanské myšlienky o spasiteľovi ako keby to bola pravda. A úplne to ako sa vraví zabil, keď vo svojom novoročnom príhovore rozdáva Božie požehnanie, ako keby bol na to kompetentný. Keď mi to povie farár dobre je za to platený, ale politik?Je pravda, že spomenul aj zamyslenie sa nad životom, rodinu a práve zamyslenie sa nad životom ma inšpirovalo k napísaniu tejto úvahy.

Každý zločin, alebo dobrý skutok človeka tvorí jeho budúcnosť. Je to hlboká myšlienka, ktorú som si osvojil znie práve vydareného scifi filmu. Keď som sa nad tým zamýšľal, spomenul som si, že v trojrozmernom vesmíre pohybujúcom sa v čase, alebo pre niektorých puntičkárov plynúcom v čase jedným smerom je ešte jeden element, ktorý nám umožňuje rozmýšľať o piatom rozmere. Tým elementom, skoro by sa dalo napísať naším zrkadlom je rýchlosť svetla. Nemyslím tým cestovanie v čase, alebo hromadné predávanie informácii medzi rôznymi civilizáciami. Otázka je či sme schopný prijať informáciu o možnom pokroku, alebo sme ju schopný iba odoslať. Zjednodušene napísané je Boh, alebo nie je?

Vidíme, že ak chceme pokračovať musíme úvodnú myšlienku skrátiť o slovo jeho, lebo budúcnosť tu bude, či s človekom, alebo bez neho.

Je myslím každému jasné, že kým žijeme na zemi nie sme pre vesmír nositeľom informácie, lebo s časových dôvodov nie sme schopný žiadnu informáciu poslať tak, aby dorazila a aby tu ešte slnečná sústava existovala. Proste piaty rozmer nám v tom bráni. Jednu jednoznačnú správu o neexistencii boha a teta o možnom pokroku sme schopný poslať do vesmíru do budúcnosti na milióny rokov. Bolo by to spáchaním toho najväčšieho zločinu, termojadrovou likvidáciou zemegule. Pomocou spektrálneho analyzátora sa bude dať s určitosťou zistiť, že ku zmene spektra došlo pôsobením energie vo vnútri sústavy a takú rýchlu zmenu mohla vyvolať iba inteligentná forma hmoty.

Naopak dobrým skutkom by bolo, keby človek začal túto pravdivú informáciu hľadať a nie len vo vesmíre. Veľa ľudí vraví, že náboženstvo nie je brzdou pokroku a že aj mnohý vedci sú veriaci. To vravia ľudia, ktorí si myslia, že to čo prežívame je pokrok. Keby sme mali pokrok ako 100 poschodový mrakodrap, tak sme ešte neprekročili ani dvojcentimetrový prah.

Aký to je pokrok, keď oheň, voda, vietor, životné prostredie, choroby, hladomor, ľudia zabíjajú ľudí? Aký to je pokrok, keď vám od narodenia vymývajú mozog náboženstvom, alebo náboženstvom, alebo neomarxizmom to je nepravdami o kapitalizme. Na zemi v súčasnej dobe existuje iba náboženstvo a narastajúci zisk.

Mne sa zdá, že fotka pápeža na facebooku pána Harabina predznamenáva nového Kisku, ktorý bol ochotný protizákonne vycestovať do Poľska za pápežom, aby mohol uzavrieť nelegálne obchody s Vatikánom. O tom, ale v inom blogu.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71834x
Priemerná čítanosť článkov: 2763x

Autor blogu

Kategórie