Založ si blog

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

 

 

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou.

Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko malý problém. Ja som si túto vyhrážku zosobnil, ale patrila celému Slovensku.

Minister obrany a minister zahraničných vecí sa predbiehali vo vlasti zrade a zbavili nás aj poslednej hrdosti.

Minister obrany mal tasiť zbraň a rovno ho tam zastreliť a minister zahraničných vecí mal vydať komuniké o jeho beztrestnosti, lebo nemohol inak, lebo Ukrajina nás zbavila aj posledných zbraní a on musel hájiť záujmy Slovenska ako sa vraví vlastným telom. Stavím sa, že by sa mu nič nestalo, lebo by to bol akt štátnika na svojom mieste.

Oficiálna propaganda nám vtĺka do hlavy, že nám hrozí nebezpečenstvo od Rusov, ale po dnešku je jasné, že sme skončili. Ak aj prejde parlamentom nedôvera  k vláde a nakoniec by boli aj vypísané predčasné voľby pravdepodobne pôjdeme voliť v sprievode Ukrajinských vojakov a Matovič sa stane nie len predsedom vlády, ale aj prezidentom a ministrom obrany bude Kotleba.

Minister zahraničných vecí mal miesto na Ukrajinu cestovať do Poľska, aby sa uistil, že tých dvoch Poliakov nezabila naša raketa darovaná na tento účel Ukrajine.

Je otázka na koho stranu sa pripojí velenie Nato (myslím tým USA) či Ukrajiny, ktorá si bude chrániť na našom území 120 000 Ukrajincov, alebo bezbranného  člena Nato, ktorý aj tak nemá žiadny strategický význam. Ako som na svete a čo si pamätám bolo vždy snom Slovákov byť neutrálny a mať sa dobre.

Dopadlo to úplne naopak a nikto nechce ani prstom pohnúť aby sa to zmenilo.

Burza nie je nadriadený orgán Európskej únie a Európska únie nesmie byť našim hrobárom. Z burzy sa podľa mňa stala teroristická organizácia, ktorá ohrozuje stovky miliónov ľudí na živote po celom svete a Európska únia mala za povinnosť ju na svojom území zlikvidovať a nie ju podporovať rozdávaním inflačných peňazí, aby sa členské štáty zadĺžili tak, že sa z toho už nikdy nedostanú a zaniknú.

K tomu si prirátajme Prezidentka až neuveriteľne úpenlivo bojuje o intenzívnejšie zavádzanie klérofašizmu a robí zrejme spojku medzi Pápežom a USA. Kotleba vo svojich prejavoch napodobňuje Tisu a Samotný premiér si dovolil bezohľadne mi udeliť Božie požehnanie už 2 krát. Keby vedel, že existuje  Ústava Slovenskej republiky ako premiér by si mal dať amputovať jazyk, len aby nemohol urobiť takúto nehanebnosť. Je to aj trestný čin, ale dovolím si citovať ústredný motív činnosti Ministerstva vnútra

„LEN JEDEN JE PÁN, JEDNA VIERA, JEDEN KRST. (EF 4, 5)“. (Poslanie duchovnej služby, Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (minv.sk)

Kto by mal pochybnosti citujem:                                                      Ústava Slovenskej  republiky

P R V Á H L A V A

P r v ý o d d i e l

Základné ustanovenia

Čl. 1

(1) Slovenská republika je zvrchovaný, demokratický a právny štát. Neviaže sa na nijakú ideológiu ani náboženstvo.

Zaujímalo by ma, koľko ľudí na Slovensku podalo trestné oznámenie na neznámeho páchateľa za porušenie ústavy za trestný čin hanobenia ústavy a porušovanie ľudských práv Ministerstvom vnútra, okrem mňa.

Nabádal som aj niektorých politikou s právnickým vzdelaním, ale čísla zrejme nepustia, keď je veriacich 55 % zrejme sa boja, že by prišli o nejaké hlasy. Pre hlasy obetujú boj proti fašizmu. Ani koalícia ani opozícia si nezaslúžia ani jeden hlas, aby sa dostali do parlamentu. Musí sa tu nájsť nový, nemôžem ho nazvať smer, tak píšem prúd, ktorí nájde tretí smer, ktorý nás vyvedie z tejto agónie. Ako som už napísal bolo vždy snom Slovákov byť neutrálny a mať sa dobre. Neutralita sa dá dosiahnuť zrušením zradcovských zmlúv s Vatikánom a USA, vystúpenie z NATO a trvať na tom aby štáty EU vystúpili z NATO tiež.

Keď som sa u Kotlebovcov informoval či môžem vstúpiť do strany keď som ateista dostal som jasnú odpoveď, že môžem, veď oni si ma už preonáčia. Kotlebu skoro všetci označujú za fašistu, len nálepku klérofašistu mu nepridávajú lebo by priznali, že sú na jednej lodi.

Na záver chcem napísať, že keby som bol len trocha zdravší v utorok by som išiel k parlamentu a keby nebola vláda odvolaná išiel by som za prezidentkou oznámil by som jej, že som prišiel podľa člámku 32 ústavy ju požiadať aby okamžite  v zákonných termínoch vyhlásila predčasné voľby. Ak by tak neurobila požiadal by som najbližšieho príslušníka prezidentskej stráže, aby ju beztrestne zastrelil a nejaké voľby by sa určite konali.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Výročia a udalosti

07.02.2022

7. február 1945 Bombardéry15. leteckej armády USA zaútočili na Bratislavu. 8. február 2022 USA obsadila celé územie regiónu Slovenska.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72076x
Priemerná čítanosť článkov: 2772x

Autor blogu

Kategórie