Založ si blog

Archív: december, 2022

Takto funguje cenzúra.

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste […]

Pokračovanie článku

9. december 2022 a deň potom

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko […]

Pokračovanie článku

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72067x
Priemerná čítanosť článkov: 2772x

Autor blogu

Kategórie