Založ si blog

Zrodí sa niekedy tretí smer smerovania ľudstva ?

Neviem, či môžeme súčasnú dobu nazývať ako revolučnú, dokonca vojnovú, ale jednoznačne je tu predzvesť zlých časov. Zlé časy to je to čo sa na nás hrnie.“Nežná revolúcia“ znamenala dva kroky dozadu aj v myslení ľudí. Človek sa stáva človekom nadobudnutím vedomia. Ak je toto vedomie pomocou fyzického a psychického tlaku bez alternatívneho informovania zdeformované len ťažko sa toto vedomie zmení, alebo ako sa vraví neprekročí svoj prah. Človek prestúpený hodnotami dobra, čestnosti, spravodlivosti, ľudskosti a ohľaduplnosti nemôže nič dokázať, lebo to je človek dneška, ktorý ani netuší ako sa má zmeniť. Je dobrý, lebo pomáha bezdomovcovi, ktorý je na ulici kvôli spravodlivosti pre zločincov a zbohatlíkov a ohľaduplný voči úradníkom, ktorí ho oberú aj o nádej na spokojný život. Ja si myslím, že človek musí zmeniť vo svojom vedomí  svoje priority a v určitom bode prevziať zodpovednosť. Zodpovednosť, poriadok, pokrok a ateizmus sú podľa mňa základné hodnoty kvôli ktorým sa odplatí bojovať.

Viacerí autori publikujú, alebo hovoria o neomarxizme ako o zložke, ktorá nám vládne. Aj podľa mňa tento svet ovládajú neomarxisti a náboženstvo. Podľa mňa výraz neomarxizmus prevzali títo autori od Hitlera, ktorý napísal „ Ak zvíťazí Žid so svojím marxistickým vyznaním viery nad národmi sveta jeho korunou bude pohrebný veniec ľudstva a táto planéta poputuje vesmírom zase bez ľudí ako kedysi pred miliónmi rokov.“ Je evidentné, že slovo Žid bolo pre väčšiu univerzálnosť nahradené slovom neo. Je myslím každému jasné, že s Karlom Marxom toto označenie nemá nič spoločné, aj keď snaha o ich stotožnenie tu určite je a bude.

Napriek tomu, že neomarxisti a náboženstvo majú rovnaký cieľ ovládnutie sveta, je ich nepriateľstvo nulové a ich symbióza je dokonalá. Vyústením celej tejto spolupráce bude, že sa nakoniec neomarxisti stanú Bohmi a splynú s náboženstvom.

Jediným spôsobom, ako sa zachrániť, lepšie povedané ako zachrániť budúce generácie je nájdenie tretej cesty, cesty bez týchto dvoch zhubných elementov.

Už dlhšiu dobu nosím v hlave taký jeden príklad, ktorý v stručnosti popíšem.

Vieme, že nemocnice sa neustále zadlžujú a pri tom nefungujú ako majú. Je to preto, že dodávky energií, liekov a zdravotníckych potrieb a prístrojov ovláda mafia a tá ako sa vie nebude mať nikdy dosť. Preto navrhujem po zavedení trestu smrti vyrobiť z uhlíka spomínaných mafiánov umelé diamanty, osadiť nimi vrtáky a vybudovaním jednotiek na výrobu elektriny a tepla zabezpečiť energetickú sebestačnosť každej nemocnice. V druhej etape vybudovať ubytovanie pre tehotné ženy. Je dokázané, že kvalitná strava a dostatok kyslíka je základný predpoklad, aby sa rodili zdravé a múdre deti.

V tejto súvislosti druhý príklad je pestovanie potravín nezávislé od počasia. Formálne som názov skleník nezmenil, ale princíp pestovania áno. Jedná sa o poschodový skleník osvietený umelým svetlom vlnovej dĺžky, ktorá najviac vyhovuje pestovanému typu rastliny. Regulácia teploty vlhkosti a v prípade nutnosti dňa a noci sa predpokladajú automaticky. Mojím prínosom pre tento spôsob pestovania je že neoddeliteľnou súčasťou skleníka by bolo včelstvo udržiavané v dobrej kondícii a po rekonštrukcii roja by sa starý roj vypustil, alebo domestikoval pri klasickom pestovaní.

Na záver mi dovoľte jedno zamyslenie, ktoré zdanou témou určite súvisí. Dvíhal sa mi adrenalín, keď niektorí náboženský fanatici tvrdili, že Einstein bol veriaci. Po preštudovaní jeho životopisu som prišiel na to, že je to blud. Pri štúdiu životopisu som dospel k záveru, že Einstein bol ateista, ale niektorými výrokmi bol rasista. Ten čas keď som si to myslel je za mnou, lebo dnes už viem, že mal pravdu, ako vo všetkom. Jedná sa o to, že sa zamýšľal nad tým, že medzi židmi je viac vedcov a géniov ako medzi ostatným svetom. Dnes už viem, že určite takzvané košér stravovanie a aj keď detaily nepoznám určite starostlivosť o rodičky je to prečo si to Einstein mohol dovoliť povedať.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72078x
Priemerná čítanosť článkov: 2772x

Autor blogu

Kategórie