Založ si blog

Okráda Fico Matoviča ?

Keď som si prečítal v Matovičovom  Liptovsko – mikulášsko – Ružombersko jeho príspevok rozhodol som sa napísať tento článok. Citujem jeho záver „Príde deň, keď vám a ľuďom, ktorých kryjete všetky nakradnuté majetky zhabeme. igor matovič“. Nemyslím si. Že pán Matovič trpí schizofréniou a nepočul som ho ešte vyhlásiť sprofanovanú vetu „Štát to som ja.“ Na základe toho, že Matovič sa hlási ku náboženskej pravici usudzujem, že o znárodnení tiež nerozpráva. Bez ohľadu či sú jeho obvinenia pravdivé, alebo nie som skalopevne presvedčený, že takzvané nakradnuté majetky určite nepatria Matovičovi.

Veľa sa v súčasnosti hovorí o Kotlebovi a jeho strane, ja si myslím, že Matovič je pre Slovensko oveľa väčšia hrozba ako čokoľvek iné. Podľa mňa je to blázon, ktorý nás môže priviesť do hrobu. Má neobmedzené zdroje, má plnú podporu náboženskej elity, masívnu propagandu v masmédiách. Jedno sa mu ale nedá uprieť, že je typickým Slovákom a to že závidí. Nechce susedovu kozu, ale chce aby mu zdochla. Nechce byť milionárom, chce byť miliardárom. Nechce si priznať svoju chorobu a nechce sa liečiť. Musím zdôrazniť, že podľa mňa má pán Matovič ľavú tvár inú ako pravú, čo by svedčilo o možnom vysvetlení jeho správania.

Na záver mi dovoľte spomenúť moju osobnú skúsenosť s pánom Matovičom. Keď som si prečítal v hore uvedenom plátku , že koľko on uvoľňuje kandidátok pre nezávislých, hneď som sa prihlásil, že chcem kandidovať, ale bolo to celé klamstvo. Je už pomerne ďaleko od volieb a je jasné že som sa na kandidátku nedostal, ale ani odpoveď na moju žiadosť som nedostal. Podľa mňa najväčšie poníženie človek zažije, keď nedostane žiadnu odpoveď. Počet nezávislých kandidátov potom zredukoval na polovicu a pri obhajovaní kandidátky tvrdil, že sa každou žiadosťou zaoberal. Chcem tým iba naznačiť, že pán Matovič klameme a pravdu nepovie ani keď sa pomýli. Napriek tomu vieme ako dopadli voľby, vieme ako sa zachoval po voľbách a zatiaľ má šťastie, že voliči tolerujú jeho správanie.

Na záver mi dovoľte vyjadriť nádej, že v predčasných voľbách nezvíťazia znova ľudia, ktorý majú najviac prostriedkov, ale zvíťazia ľudia, ktorý  budú presadzovať skutočné hodnoty pre spokojný život všetkých ľudí. Pre mňa sú to ateizmus, pokrok, zodpovednosť a poriadok.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72020x
Priemerná čítanosť článkov: 2770x

Autor blogu

Kategórie