Založ si blog

Zateplenie, alebo nie.

 

To, že zateplenie našich domov a panelákov riadi Európska únia je jasné každému, ale akú to má logiku to už každý nevie. Podľa mňa to dostáva logiku až keď sa povie, že Európsku úniu riadi tá istá mafia, ktorá ovláda distribúciu energií správcovské spoločnosti a bankový sektor.

Mnohých asi napadne, že prečo by mali distribútori energií šetriť. Zvrátenosť je vtom, že čím menej energie miniem, tým viac zaplatím. Keď to doženiem do krajnosti, tak keď nespotrebujem nič čaká ma dobrovoľná dražba a môj byt si odkúpi správca, lebo ten stanový také podmienky, aby si ho nikto iný nemohol kúpiť. Ak si niekto myslí, že si vymýšľam môžem už dnes preukázať, že keď mám nižšiu spotrebu teplej vody platím za meter kubický viac, ako stanovuje regulačný úrad a nikoho to netankuje. Právo a poriadok je u nás nevymožiteľné.

Druhý príklad zo života. Ako bytový dom sme si dali vypracovať posudok o nutnosti zateplenia bytovky. Na konci posudku firma hneď ponúkla, že nám vypracuje projekt na zateplenie atď. Keď som sa ako laik pozrel na infrasnímky zistil som, že jediný dôvod na zateplenie sú zle utesnené okienka na špajskách kuchýň. Pre úplnosť uvádzam, že diskutabilné sú aj rohy lodžii, ale tam už nie je uvedená maximálna a minimálna teplota, takže objektivita je fuč. Európska únia neustále zvyšuje požiadavky na zateplenie bez ohľadu na potrebu. Dôvod je jediný, aby sa zvyšovali náklady. Kde sú vysoké náklady je vysoký zisk. Narastanie zisku je jediný laif motív ľudí, ktorý stoja za ovládaním Európskej únie.

Laif motívom našich mafiánov združených v dodávateľoch tepla a správcovských spoločnostiach je aby stúpli náklady na bývanie a zadlženosť do takej miery, aby ani tí čo si dnes myslia, že môžu bývať vo vlastnom byte v paneláku z ničoho nič oň prišli bez nároku na náhradné bývanie.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72102x
Priemerná čítanosť článkov: 2773x

Autor blogu

Kategórie