Založ si blog

Fašistická propaganda v číslach.

Dnes v nedeľu  5. decembra som ako mnohí iní pozeral diskusnú reláciu na STV a s koaličnou Bitto Cigánikovou a tiež pani za stranu Za ľudí Leščakovou hovoriacich o lockdowne pre nezaočkovaných . Bitto Ciganiková hovorila, že sú plné nemocnice nezaočkovaných. Klamala až to dverami plieska, lebo nemocnice sú z dvadsiatich percent zaplnené zaočkovanými nakazenými pacientmi. Údajne zo zomrelých je  14 % zaočkovaných.

Premeňme si to na fakty: 20 % nakazených zaočkovaných znamená pri 40 % zaočkovanosti viac ako 40 % nakazených hospitalizovaných zaočkovaných. Preto, že sa zo zaočkovaných robia nadľudia dalo by sa dokázať, že polovicu nezaočkovaných nakazených  majú na svedomí zaočkovaní. Treba tu brať do úvahy, že všetkých nakazených (mal by som asi použiť slovo infikovaných) očkovaných je 30 % zo všetkých nakazených.

Teda 30 % nakazených zaočkovaných nakazí 50 % nakazených neočkovaných, žiže 80 % nakazených majú na svedomí nakazení zaočkovaní. Pripúšťam pri tomto tvrdení toleranciu +- 5 % to znamená že minimálne 75 % nakazených majú na svedomí zaočkovaní.

Koaličníci a moderátor svorne tvrdili, že jediným východiskom z pandémie je očkovanie.

Pozrime sa čo chcú dosiahnuť. Neberiem zatiaľ do úvahy novú mutáciu.

Postavme si model, že bude 100 % zaočkovaných. To znamená, že ani jeden nenakazený nezaočkovaný a ani jeden nezaočkovaný zomrelý na kovid. Z 20 % hospitalizovaných zaočkovaných sa stane 50%, lebo ich bude 2,5 krát viac a pribudne 25 %, lebo nakazia polovicu zo zostávajúcich 50 % nenakazených. Ak teda spočítame uvedené fakty v nemocnici nám ostane 75 % z pôvodného počtu hospitalizovaných. V tomto prípade by to znamenalo pokles hospitalizovaných o 25 %. Pravdepodobne by bolo toto percento ešte nižšie, lebo by pribudlo ochorených na následky očkovania a určite by pribudlo aj zomrelých, ale to už nejdem rozpitvávať, lebo to je iba model.

Tento blog nie je zameraný proti vakcinácii, ale proti fašistickej propagande a úmyselnému šíreniu pandémie. Všetci tí, čo chcú dať zaočkovaným voľnosť a chcú im dovoliť bezbrehé šírenie pandémie sú vrahovia a nič iné si ani nezaslúžia. Mám dcéru v Nemecku. Zať (dcérin manžel ) je zaočkovaný a môže chodiť do roboty bez testu, ale keď si chce vypiť (ísť do reštaurácie) musí ísť na test a musí chodiť na testy už aj v práci. To je podľa mňa pochopenie vakcinácie a jej účinkom. Testy sú samozrejme zadarmo.

Pozrel som si na webe vystúpenie Matoviča v parlamente. Normálne ma zabolelo srdce, že kde som sa to narodil. Bolo mi až do plaču, že sa nenašlo päť zástupcov najvyššieho zákonodarného zboru, ktorý by v čase núdzového stavu nenašlo toľko odvahy aby ho štyria vyniesli z rokovacej sály, piaty by im otváral dvere a privolal sanitku so zvieracou kazajkou.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71821x
Priemerná čítanosť článkov: 2762x

Autor blogu

Kategórie