Založ si blog

Je čas Delta té odpoveďou pre budúcnosť.

Nie je mojím zámerom rozpisovať sa o veľkosti sveta, ale mám pocit, že niečo by som mal predsa uviesť. Za súčasného stavu pozorovania dá sa povedať, že okolo nás je najmenej desaťtisíc galaxií a naša galaxia „Mliečna dráha“ má okolo 200 miliárd hviezd.

Keď k tomu pridáme, že svetlo preletí cez našu galaxiu za 100 000 rokov vidíme, že toto môže byť iba okrajová téma nášho poznania, lebo nikdy sa nedozvieme, čo sa vo vesmíre deje. Neprekonateľnou prekážkou je rýchlosť svetla a čas.

Jedinou konštantou vo vesmíre je čas, ktorý je nezávislí na ničom a nikto nemôže spochybniť jeho existenciu. Lenže čas je večný a mi sme tu iba chvíľu. Myslím tým vznik slnečnej sústavy, vznik života na zemi a aktívny vplyv prejavov života tvorov nazývaných človek.

Preto som sa rozhodol, že súčasný čas budem nazývať Delta té „ ∆t“. ∆t prináša nový pohľad na svet a našu existenciu v určitom časovom úseku. Čím väčší časový úsek ∆t budeme brať do úvahy tým bude náš názor na naše bytie pesimistickejší a pochmúrnejší. Myslím tým, že tak ako vznikla naša slnečná sústava tak aj za nejakých 4,7 miliard rokov zanikne, ale keď si zoberieme ∆t ako polovicu obdobia pôsobenia človeka na zemi je už situácia pozitívnejšia, lebo sme prežili a úplne najlepšie bude brať ako polovicu času pred sto rokmi.

Takéto pozeranie sa na čas umožní z analyzovať doterajšie prebiehanie času vrátane pozitívneho a negatívneho pôsobenia človeka na podmienky pre ďalší život. Som presvedčený, že tak ako človek urobí pár rozhodnutí za život, ktoré potom majú zásadný vplyv na ďalší jeho život stojí teraz celé ľudstvo pred takýmto rozhodnutím. Rozhodnutie väčšiny sveta musí byť relatívne rýchle a nekompromisné. Buď sa bude pokračovať vo vyvolávaní vojen, emigrácia za účelom nasadenia náboženskej nadvlády a ovládnutie obsadeného územia a celosvetová nadvláda nadnárodného zločineckého imperializmu s neodkladným zánikom pôsobenia človeka na zemi, alebo zrod nového spoločenstva, ktoré preberie zodpovednosť za znesiteľný a dôstojný život každého jedného človeka spoločnosti. Žiadna migrácia minimálna závislosť na dovoze, potravinová bezpečnosť a dostatočné ozbrojené sily proti vonkajším aj vnútorným narušovateľom zásad novej spoločnosti.

Tento príspevok by mohol slúžiť ako úvod pre Duálnu spoločnosť , ktorú som publikoval v minulosti.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72033x
Priemerná čítanosť článkov: 2771x

Autor blogu

Kategórie