Je to jasné BOH je Maďar (Magyar) ! ! !

14. apríla 2019, duspo, Nezaradené

Aj keď som ateista a nemienim koordinovať náboženské cítenie veriacich, ale považujem si aspoň týmto krátkym príspevkom upozorniť na fenomén tejto doby, ktorý mi i napriek tomu, že som neveriaci vyrazil dych. Áno je to tak: BOH je Maďar a má sídlo v Maďarsku, myslím si, že priamo v Budapešti. To ale neviem určite. Prečo inak by občania Slovenska vykonávajúci náboženské rituály v maďarskom jazyku spievali maďarskú hymnu?

To by ma zaujímalo čo má náboženstvo spoločné s hymnou? Je to iba rečnícka otázka na ktorú je ľahká odpoveď. Náboženstvo je politický prostriedok na odpojenie južného Slovenska a jeho pripojenie k Maďarsku. Treba podotknúť, že si to sami financujeme zo štátneho rozpočtu. Čo sa pôdy týka stačí aby si Bugár prihlásil Maďarské štátne občianstvo a skoro celé požadované územie je pod správou Budapešti.

Druhá vec, ktorá ma vedie k tomuto presvedčeniu je správanie sa jedného z najväčších propagátorov náboženstva, ktorý sa zrejme chystá vyhlásiť za svätca, predsedu parlamentu Andreja Danku. Pán predseda budí dojem, že chce pánovi Bugárovi vypáliť rybník a keďže je BOH Maďar chce k Maďarsku pripojiť celé Slovensko. Ako ináč sa dá chápať počínanie predsedu Slovenskej národnej strany. Veď kto obhajuje národné záujmy  Slovákov ak nie Slovenská národná strana. Že by nikto.

Spievať Maďarskú hymnu na zvrchovanom území bez predchádzajúceho zaspievania slovenskej hymny je rovnaký zločin ako nelegálne prekročenie hranice.