Založ si blog

Má pani Mgr. Zuzana Čaputová, rod. Strapáková nastúpiť na úrad prezidenta SR ?

Ja si myslím, že rozhodne nie. Svojou takzvanou súkromnou cestou do Prahy sa plne priznala, že jej kampaň bola podporovaná zo zahraničia ľuďmi o ktorých je už dávno známe za koho kopú a je isté, že predvolebnú kampaň pani Mgr. Zuzany Čaputovej nepodporili svojimi peniazmi, ale peniazmi svojich chlebodarcov. História sa nám opakuje, ale zákulisie je celkom iné Kým pán Kiska si kúpil úrad prezidenta krátením daní, pani Mgr. Zuzana Čaputová si kúpila úrad prezidenta za peniaze USA. Keď sa pani Mgr. Zuzana Čaputová poďakovala slovenským voličom pomocou nejakého uslintaného papiera tak neváhala porušiť protokol, aby mohla osobne poďakovať vlastizradcom a služobníkom amerických záujmov v Prahe. Ako zvolená prezidentka v čase kým nie je inaugurovaná nemôže vykonávať ani súkromné ani oficiálne zahraničné cesty. Je tu bezpečnostné riziko, ekonomické a personálne zaťaženie úradu pre ochranu ústavných činiteľov.
Ak sa nakoniec stane, že predsa bude toho 15. júna 2019 inaugurovaná za prezidentku zažijeme ešte toľko hanby a poníženia, že sa budeme cítiť zle, keď sa budeme musieť priznať, že sme Slováci.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71827x
Priemerná čítanosť článkov: 2763x

Autor blogu

Kategórie