Založ si blog

Kde je pravda?

Bábkové divadlo to je to čo sa tu deje. Zverejňuje sa iba to čo sa musí zverejniť.

Na úvod „ Mami môžem zlodejov klamárov a vlastizradcov nazývať politikmi? Môžeš.“ Zverejniť niečo nad rámec žabomyších potýčok našich politikov je veľmi ťažké. Všeobecná zúrivá propaganda na celom Slovensku je obmedzená iba na jeden názor a to, že bol zavraždený Ján Kuciak. Dnes skoro nikto nevenuje pozornosť tomu, aké úspechy zaznamenali naši archeológovia v Južnej Amerike a, že objavili niečo čo ich môže stáť vlastný život. O tom je dôležité nehovoriť, lebo táto agenda tak ako všetko na svete spadá do agendy USA.

V čase keď sa Ján Kuciak venoval monitorovaniu nelegálnych korporácií pôsobiacich v strednej Európe V4 + Rakúsko, ktoré úzko spolupracujú s ministerstvom obrany USA.

Výsledkom bola vražda obidvoch. Ja si myslím, že jeden zo všadeprítomných zamestnancov USA dostal zbraň z nášho regiónu s ktorou ani nevedel poriadne narábať a dostal rozkaz zavraždiť, povedané v USA popraviť nežiadúce osoby , ktoré ohrozujú záujmy Spojených Štátov.

Hneď ako som sa dopočul o vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej som si pomyslel, že či to nebola práve ona prečo ich zabili. Dnes si myslím, že ich chceli zabiť obidvoch a tak to urobili. Mohli si to dovoliť, lebo nemáme štát, nemáme armádu, naša spravodajská služba je priamo podriadená zahraničným spravodajským službám, ministerstvo zahraničných vecí v podstate neexistuje tak hlboko je zaryté v … európskej únie a ktovie koho ešte.

Viem, že môj článok nespraví dieru do sveta, ale jedno je isté, kým sa nebudú pri tejto téme uvádzať obidve mená zavraždených nikdy sa nedozvieme pravdu. Keď už Fico radšej odstúpil, ako by spomenul pravdu. Strach a zrada vládne v tejto spoločnosti a podľa mňa tak ako som už napísal protestujúci by mali skôr protestovať za znovu zavedenie  trestu smrti. Som presvedčený, že mnohí by pod hrozbou smrti povedali pravdu a dúfali by, že ich spoločnosť za to, že povedali pravdu ochráni pred istou smrťou.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71822x
Priemerná čítanosť článkov: 2762x

Autor blogu

Kategórie