Založ si blog

Kotleba a viera

Kotleba a viera.

Do schránky sa mi dostali noviny Naše Slovensko noviny politickej strany Mariana Kotlebu máj 2017 a tie mi otvorili oči a chcel by som sa so svojím názorom podeliť

Jednoznačne som presvedčený, že Ing. Mgr. Marian Kotleba nie je fašista ako sa snažia mnohí jeho konkurenti o ovládnutie moci o ňom nahovoriť ľuďom. Ing. Mgr. Marian Kotleba predseda ĽS Naše Slovensko má oveľa vyššie ambície to jest uvrhnúť nás do stredoveku

s rozkvitajúcim náboženstvom a sám sa predpokladám vyhlási za svätého.

K tomuto názoru ma priviedlo viacej vlastne všetky články. Hneď heslo Za Boha a za národ svedčí o tom, že celá táto pospolitosť slúži vlastne dvom pánom, ale z histórie vieme, že služba dvom pánom je vlastne služba výhradne samému sebe. Prvý článok  má názov Slovensko ako pevnosť a hneď pod ním je stredoveký hrad. To je symbolika úplne do očí bijúca. Vo svojom článku myslím, že úplne pravdivo popisuje súčasnú dobu, ale jeho východiská sú scestné, lebo celý tento systém ak bude pokračovať podľa predstáv Ing. Mgr. Mariana Kotlebu, alebo súčasného politického zriadenia, alebo ostatnej opozície vedie iba k urýchleniu úplného rozpadu spoločnosti a pravdepodobne aj zániku ľudstva.

To ale nechcem rozoberať. Isté je jedno že neustálim vŕtaním sa v minulosti neustále masírovanie náboženstva do myslí ľudí je najväčším zločinom páchaným na ľuďoch, ktorí túžia po živote. Myslím si, že keď je velebený a alegorizovaný Jozef Tiso je to zase iba mútenie kalnej vody. Ja som sa na škole učil, za socializmu, že Jozef Tiso robil čo musel a mal veľkú zásluhu na tom, že sme nemuseli až tak znášať príkoria vojny, ale spáchal pri tom vojnové zločiny za ktoré bol obesený. Bodka. Netreba ho ani velebiť ani zatracovať. Je súčasťou našej histórie či sa nám to páči, alebo nie, ale pre riešenie súčasného krízového vývoja nič neznamená. Lebo ak si niekto myslí, že fašizmus je riešenie je na omyle. Lebo keď budeme všetci fašisti proti komu budeme fašistami ak to bude iba hŕstka fašistov tak ich nadnárodný zločinecký imperialisti zmietnu zo sveta aj s ostatnými obyvateľmi tejto oblasti.

Ostanú iba cigáni , lebo tí sú chránený ako potomkovia prvej vlny migrácie.

Korunu tomuto celému dáva pomoc mnohodetným rodinám, túto pomoc poskytujú, aby sa zapáčili Bohu (aby ich Boh miloval) a nie pre ich sociálne cítenie, alebo aby si získali priazeň ľudí.

Na záver mi dovoľte vyjadriť môj osobný názor. Ja si myslím, že ak sa chceme zachrániť musíme zaviesť trest smrti, aby prestala ochrana zločincov a zločinov páchaných na národe, armádu- plne bojaschopnú. Po zavedení armády opustiť NATO do ktorého sme nemali nikdy vstúpiť. Zaviesť pokrok ako súčasť života a zbaviť sa závislosti od dovozu. Postupne sa zbaviť náboženstva prestať vychovávať deti k dvojtvárnosti a klamstvu a zodpovednosť a poriadok sa musia stať najvyššou prioritou každého človeka.

Pán Kotleba síce hovorí (petícia) o vystúpení z NATO, ale prečo nespisuje petíciu, aby sa OT-čka  (Obrnené transportéry ) pre dve obrnené divízie vyrobili u nás a nie všemožne podporovať Americký zbrojárenský priemysel. Výroba zbraní a vojenskej techniky má u nás tradíciu a výrobu takejto techniky pre vlastnú potrebu nám nemôže nikto zakázať.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71959x
Priemerná čítanosť článkov: 2768x

Autor blogu

Kategórie