Založ si blog

Znova Štrajk učiteľov, alebo čo?

Niečo  som už na túto tému napísal a plne si za tým stojím. V takzvaných masmédiách sa znova ozývajú rôzne skupiny takzvaných zástupcov učiteľov. Nepočul som ani hlások zástupcov obhajujúcich záujmy detí. Na Slovensku platí Povinná školská dochádzka. Ak je niečo povinné tak musia mať všetky deti právo chodiť do školy. Ak im to niekto znemožní porušuje zákon a štát musí prijať také opatrenia, aby zákon u tejto chránenej skupiny bol za každú cenu dodržaný. Ak teda nejaký učitelia začnú štrajkovať a hrozí, že vyučovanie nebude zabezpečené musí štát požiadať riaditeľov, aby zabezpečili náhradných učiteľov za platy štrajkujúcich učiteľov, uvoľniť a dočasne preradiť všetky kapacity  pracujúce v školstve do vyučovacieho procesu a podať trestné oznámenie za úmyselné porušovanie zákonných ( povedal by som ústavných) práv chránenej skupiny – detí.

Viem, že štát znova zlyhá. Určite sa znova potvrdia moje slová, že sme iba oblasť s charakteristikou provincie bez akýchkoľvek Štátno-právnych záujmov a záujmy organizovaného zločinu majú prednosť pred zodpovedným a cieľavedomým vzdelávaním  našich detí.

Na záver mi dovoľte vyzvať všetkých zákonných zástupcov detí, ktorých sa dotkne čo len hodina štrajku, aby podali trestné oznámenie na štát, alebo neznámeho páchateľa na generálnu prokuratúru.

Dodatok.

Aj keď moje slová veľa neznamenajú chcel by som sa ospravedlniť všetkým čitateľom tohto článku z 31. Augusta, že som sa ním neriadil ani ja sám. Nie som síce zákonný zástupca, ale stalo sa mi to, že moja vnučka počas troch vyučovacích dní nemala zo strany štátu zabezpečené riadne vyučovanie. Žiadne zákonné podmienky na zrušenie povinnej školskej dochádzky neboli a napriek tomu som žiadne trestné oznámenie, ba ani žiadosť na premiéra na odvolanie ministra školstva,…, ani žiadosť na parlament, aby vyjadril nedôveru vláde, ktorá nedokáže zabezpečiť ústavné práva detí. Proste som nič neurobil. Som jednoducho unavený a môj zdravotný stav tiež nie je najlepší. Tak sa snažím prežiť aj keď viem, že lepšie nebude.

Je mi jasné, že ak prežijem tak na budúci rok budem mať nekonečné množstvo príležitostí aby som napravil, čo som teraz zanedbal. Aj keby to malo nulový účinok musím to urobiť, aby ma nehrýzlo svedomie, že som nič neurobil.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 18:50

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 72004x
Priemerná čítanosť článkov: 2769x

Autor blogu

Kategórie