Založ si blog

Má to zmysel?

Má to zmysel prejavovať svoje názory? Zatiaľ vtom vidím iba uspokojenie svedomia, že som sa o to pokúsil. Ohlasy na moje tvrdenia sú vlažné a väčšinou sa odozvy ani nedočkám. Naši politici ( myslím tých hore ) sa tvária ako mŕtve chrobáky a aj keď im napíšem list formou žiadosti ani naň nereagujú a pri tom by stačilo napísať Vašu žiadosť odmietam. Generálnemu prokurátorovi som poslal štyri trestné oznámenia do vlastných rúk ani na jedno mi neodpovedal zákonným spôsobom, ale ich ani nečítal a zrejme sekretárka ich posunula prvému čo mala po ruke. Štyri krát tým istým hanebným postupom boli moje trestné oznámenia odmietnuté. Niet sa čomu čudovať, veď ako môže obvodný vyšetrovateľ vyšetriť medzinárodný zločin do ktorého je zapletený Guvernér národnej banky.

Preto ma neprekvapuje, že sa podnetom hŕstky anarchistických extrémistov bude zaoberať, ktoré musí odmietnuť už pri podaní, lebo takéto podanie je v rozpore z ústavou a rozvracia posledné zvyšky demokracie na tomto území. Takéto vyšetrovanie  musí schváliť Národná rada a už to vidím, ako Generálna prokuratúra rozpúšťa parlament.

Vystupuje  tu otázka, že kto tu vlastne vládne. Prednedávnom iniciatíva učiteľov, teraz zase mimovládka a nikoho ani nenapadne, že to sú elementy, ktoré nemôžu vládnuť a nepreberať pri tom za svoje činy zodpovednosť. Vláda a parlament nesú zodpovednosť a preto by mali energicky zasiahnuť proti tomuto fenoménu. Malá skupina anarchistických extrémistov nemôže určovať, kto má koho voliť, kto je extrémista , ktorý môže byť v parlamente a ktorý nie. Podľa mňa sú to dobre platený ľudia, ktorí reprezentujú najvyšší stupeň anarchie u nás. Posledný týždeň som prežíval v znamení smútku a možno aj mierneho rozčarovania. Nadobudol som presvedčenie, že aj keď to má nepatrný význam musím v tom pokračovať.

Prvou takpovediac vecou bolo, že ma navštívili dve náboženské fanatičky, ktoré musím sa priznať, že som posunul za hranicu demencie a nejde mi to do hlavy, ako môžu takýto ľudia ešte existovať a ešte na tom profitovať. Normálne sa tým živia a na svoje veľké sklamanie musím konštatovať, že som ešte nepočul, že by sa niekto živil šírením pravdy a ateizmu.

Druhou udalosťou je, že nám zo vchodu bytového domu zomrel vo veku nedožitých 64 rokov sused. Za túto jar už ich ani nepočítam koľký dá sa povedať rovesník. To by ma zaujímalo, že tí rôzni prognostici, čo strašia, že nebudeme mať na výplatu dôchodkov počítajú aj s úmrtiami tesne pred dôchodkom, alebo niekoľko málo rokov po dosiahnutí dôchodkového veku. Keď sa o tom dozvedia správcovské spoločnosti z druhého piliera ešte bude aj vojna o našich sporiteľov. Mňa osobne mrzí iba jedna vec, že všetky tie krvopotne zarobené peniaze ostanú v zahraničí. Keby ich aj Matovič získal, aj ten si ich uloží  v zahraničí ( vtip).

Chcel som tým napísať, že dnes nikto nevie čo bude za pol roka a nie za dvadsať rokov. Všetci by sme mali robiť tak aby sme zanechali za sebou také prostredie, ktoré umožní tým čo tu ostanú spokojný život. Predovšetkým by sme mali prestať klamať a učiť deti dvojtvárnosti. V logu máme krajina nápadov, to nikoho nenapadne, že náboženstvo je najväčšie zlo na svete? Nikoho nenapadne, že náboženstvo nás neprivedie do stredoveku, ale rovno do otrokárskej spoločnosti a že sa stávame bezvýznamnou provinciou, ktorá bude na mape zakresľovaná ako oblasť.

Nie je tajomstvom, že ja sa pokúšam nájsť riešenie vo vytvorení novej takzvanej Duálnej spoločnosti. Neviem si predstaviť, že by sme sa mali stále naháňať za minulosťou. Tak ako je nákladnejšie opraviť starý dom, ako postaviť nový je podľa mňa treba začať budovať novú spoločnosť. Základom nového myslenia sa musí stať spoločenský záujem. To je to čo umožnilo ľudstvu prežiť. Nikto ho dnes nespomína, ale keď sa pozeráme dozadu v tichosti, ale nakoniec vždy zvíťazil, samozrejme okrem vojen.

Takto funguje cenzúra.

12.12.2022

Chcel by som upozorniť vrchného inkvizítora že podklady pre svoj článok Jeden z najťžších dní môjho života 9, december 2022 vymazaný z časovej osy som čerpal z nasledujúcich TV novín, vyhrážka nasleduje po 9_tej minúte 9. 12. 2022 | TVNOVINY.sk Ak je toto falošná správa prečo ste ju nevymazali. Nie ste vy náhodou nástrojom oficiálnej propagandy. Nemali by ste [...]

9. december 2022 a deň potom

11.12.2022

.Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes 9. decembra 2022 sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

Jeden z najťažších dní môjho života 9. december 2022.

10.12.2022

Nebudem obchádzať okolo horúcej kaše a rozhodol som sa, že nebudem používať vulgarizmy, ktoré mi víria mysľou. Dnes sa mi prezident Ukrajiny vyhrážal dovolím si napísať smrťou, ak by nastali voľby a ja by som volil politikou, ktorí nie sú oddaný Ukrajine a slepo ju nepodporujú. Kto nepodporuje Ukrajinu podporuje Rusov a to je pre Ukrajinu ako že Slovensko [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 71956x
Priemerná čítanosť článkov: 2768x

Autor blogu

Kategórie